Войти
Зареєструватися
Після реєстрації на сайті вам буде доступно відстеження стану замовлень, особистий кабінет і інші нові можливості
Замовити дзвінок
+38 (093)3467262
Зареєструватися
Після реєстрації на сайті вам буде доступно відстеження стану замовлень, особистий кабінет і інші нові можливості
Зареєструватися
Після реєстрації на сайті вам буде доступно відстеження стану замовлень, особистий кабінет і інші нові можливості

Питання - відповідь

Чому у "кошику" створилося декілька замовленнь?
Замовлення розбивається на підзамовлення якщо обрані товари є на складі або в магазині.
Чому функція "самовивіз товару" недоступна
Обраний товар є великогабаритним або тимчасово відсутній на складі.
Як відсортувати результати пошуку по ціні?
Сортування результатів пошуку по ціні поки недоступне, але ми розвиваємося і найближчим часом така функція стане можливою.
Як оплатити горівкою при доставці "Новою Поштою"
Ви зможете оплатити за допомогою наложного платежу на віділенні "Нова Пошта" при отриманні товару. Послуга оплачується згідно тарифів перевізника.
Чому неможлива доставка обраного товару?
Доставка неможлива якщо товар є в наявності тільки в магазині.